Τι είναι το SEO / η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης;
Το SEO σημαίνει “βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης”. Με απλά λόγια, σημαίνει τη διαδικασία βελτίωσης του ιστότοπού σας για να αυξήσετε την προβολή του όταν οι άνθρωποι αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες που σχετίζονται με την επιχείρησή σας στο Google, το Bing και άλλες μηχανές αναζήτησης . Όσο καλύτερη είναι η προβολή των σελίδων σας στα αποτελέσματα αναζήτησης, τόσο πιο πιθανό είναι να τραβήξετε την προσοχή και να προσελκύσετε υποψήφιους και υπάρχοντες πελάτες στην επιχείρησή σας.
Πώς λειτουργεί το SEO;
Οι μηχανές αναζήτησης όπως το Google και το Bing χρησιμοποιούν bots για να ανιχνεύσουν σελίδες στον Ιστό, να πηγαίνουν από ιστότοπο σε ιστότοπο, να συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με αυτές τις σελίδες και να τις τοποθετούν σε ένα ευρετήριο. Σκεφτείτε το ευρετήριο σαν μια γιγάντια βιβλιοθήκη όπου ένας βιβλιοθηκάριος μπορεί να ανεβάσει ένα βιβλίο (ή μια ιστοσελίδα) για να σας βοηθήσει να βρείτε ακριβώς αυτό που ψάχνετε εκείνη τη στιγμή.
Στη συνέχεια, οι αλγόριθμοι αναλύουν σελίδες στο ευρετήριο, λαμβάνοντας υπόψη εκατοντάδες παράγοντες κατάταξης ή σήματα, για να προσδιορίσουν τις σελίδες παραγγελίας που πρέπει να εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης για ένα δεδομένο ερώτημα. Στην αναλογία της βιβλιοθήκης μας, ο βιβλιοθηκάριος έχει διαβάσει κάθε βιβλίο της βιβλιοθήκης και μπορεί να σας πει ακριβώς ποιο θα έχει τις απαντήσεις στις ερωτήσεις σας.
Οι παράγοντες επιτυχίας SEO μπορούν να θεωρηθούν ως πληρεξούσιοι για πτυχές της εμπειρίας χρήστη . Είναι ο τρόπος με τον οποίο τα ρομπότ αναζήτησης εκτιμούν ακριβώς πόσο καλά ένας ιστότοπος ή μια ιστοσελίδα μπορεί να δώσει στον ερευνητή αυτό που αναζητά.
Σε αντίθεση με τις πληρωμένες διαφημίσεις αναζήτησης , δεν μπορείτε να πληρώσετε τις μηχανές αναζήτησης για να λάβετε υψηλότερες ταξινομήσεις οργανικής αναζήτησης, πράγμα που σημαίνει ότι οι ειδικοί SEO πρέπει να εργαστούν. Εκεί μπαίνουμε.
Ο Περιοδικός Πίνακας Παραγόντων SEO οργανώνει τους παράγοντες σε έξι κύριες κατηγορίες και σταθμίζει την καθεμία με βάση τη συνολική σημασία της για το SEO. Για παράδειγμα, η ποιότητα περιεχομένου και η έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι βασικοί παράγοντες βελτιστοποίησης περιεχομένου και η ανιχνευσιμότητα και η ταχύτητα είναι σημαντικοί παράγοντες αρχιτεκτονικής ιστότοπου.
Ο πρόσφατα ενημερωμένος περιοδικός πίνακας SEO περιλαμβάνει επίσης μια λίστα με τοξίνες που μειώνουν τις βέλτιστες πρακτικές SEO. Αυτές είναι συντομεύσεις ή κόλπα που μπορεί να ήταν αρκετά για να εγγυηθούν μια υψηλή κατάταξη την εποχή που οι μέθοδοι των μηχανων αναζητησης ήταν πολύ λιγότερο περίπλοκες. Και, μπορεί ακόμη και να λειτουργήσουν για λίγο τώρα — τουλάχιστον μέχρι να σας πιάσουν.
Έχουμε επίσης μια ολοκαίνουργια ενότητα Niches που εμβαθύνει στους παράγοντες επιτυχίας SEO πίσω από τρεις βασικές θέσεις: Τοπικό SEO, Ειδήσεις/Δημοσίευση και SEO ηλεκτρονικού εμπορίου. Ενώ ο συνολικός μας περιοδικός πίνακας SEO θα σας βοηθήσει με τις βέλτιστες πρακτικές, η γνώση των αποχρώσεων του SEO για καθεμία από αυτές τις θέσεις μπορεί να σας βοηθήσει να πετύχετε αποτελέσματα αναζήτησης για τη μικρή σας επιχείρηση, το blog συνταγών ή/και το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.
Οι αλγόριθμοι αναζήτησης έχουν σχεδιαστεί για να εμφανίζουν σχετικές, έγκυρες σελίδες και να παρέχουν στους χρήστες μια αποτελεσματική εμπειρία αναζήτησης. Η βελτιστοποίηση του ιστότοπού και του περιεχομένου σας έχοντας υπόψη αυτούς τους παράγοντες μπορεί να βοηθήσει τις σελίδες σας να κατατάσσονται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Γιατί το SEO είναι σημαντικό για το μάρκετινγκ;
Το SEO είναι θεμελιώδες μέρος του ψηφιακού μάρκετινγκ επειδή οι άνθρωποι πραγματοποιούν τρισεκατομμύρια αναζητήσεις κάθε χρόνο, συχνά με εμπορική πρόθεση να βρουν πληροφορίες σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες. Η αναζήτηση είναι συχνά η κύρια πηγή ψηφιακής επισκεψιμότητας για τις επωνυμίες και συμπληρώνει άλλα κανάλια μάρκετινγκ. Η μεγαλύτερη ορατότητα και η υψηλότερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης από τον ανταγωνισμό σας μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στο τελικό αποτέλεσμα.
Ωστόσο, τα αποτελέσματα αναζήτησης εξελίσσονται τα τελευταία χρόνια για να δίνουν στους χρήστες πιο άμεσες απαντήσεις και πληροφορίες που είναι πιο πιθανό να κρατήσουν τους χρήστες στη σελίδα αποτελεσμάτων αντί να τους οδηγήσουν σε άλλους ιστότοπους.
Λάβετε επίσης υπόψη ότι λειτουργίες όπως εμπλουτισμένα αποτελέσματα και Πίνακες γνώσεων στα αποτελέσματα αναζήτησης μπορούν να αυξήσουν την ορατότητα και να παρέχουν στους χρήστες περισσότερες πληροφορίες για την εταιρεία σας απευθείας στα αποτελέσματα.
Εν ολίγοις, το SEO είναι το θεμέλιο ενός ολιστικού οικοσυστήματος μάρκετινγκ. Όταν καταλάβετε τι θέλουν οι χρήστες του ιστότοπού σας, μπορείτε στη συνέχεια να εφαρμόσετε αυτές τις γνώσεις στις καμπάνιες σας (πληρωμένες και οργανικές), στον ιστότοπό σας, στις ιδιότητες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πολλά άλλα.
Πώς μπορώ να μάθω SEO;
Συμβουλή: Μείνετε συντονισμένοι για τον ενημερωμένο μας Περιοδικό Πίνακα SEO 2021 που θα κυκλοφορήσει στο SMX Advanced στις 15 Ιουνίου!
Για μια χρήσιμη κατάδυση στο SEO, ο Περιοδικός Πίνακας Παραγόντων SEO θα σας εισάγει σε όλες τις βασικές έννοιες που πρέπει να γνωρίζετε, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων για επιτυχημένο SEO εντός και εκτός σελίδας, καθώς και τις “Τοξίνες” ή τις τακτικές που μπορεί να βλάψουν την κατάταξή σας.
Ο πίνακας και η συνοδευτική αναφορά εξετάζουν επίσης τρεις θέσεις αναζήτησης:
- Τοπικό SEO
- Εκδόσεις/Ειδήσεις SEO
- SEO ηλεκτρονικού εμπορίου
Ο Περιοδικός Πίνακας των SE O Factors χρησιμεύει ως βάση αυτού του Οδηγού SEO. Μαζί, αυτοί οι πόροι θα σας βοηθήσουν να μάθετε για το SEO και να ενημερώσετε τη στρατηγική σας για επιτυχία.
Search Engine Land’s Guide To SEO
Ως σύντροφος του Περιοδικού Πίνακα των Παραγόντων SEO, ο Οδηγός SEO Land’s Search Engine σας καθοδηγεί στις βασικές αρχές της βελτιστοποίησης για αναζήτηση, ώστε να μπορείτε να αναπτύξετε μια σταθερή στρατηγική για να οδηγείτε οργανική επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.
Στον παρακάτω οδηγό, εξηγούμε αυτούς τους παράγοντες σε μεγαλύτερο βάθος και επισημαίνουμε συμβουλές τακτικής από ειδικούς σχετικά με τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης που θα βοηθήσουν τον ιστότοπό σας να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες από την οργανική αναζήτηση.
- Κεφάλαιο 1: Τύποι παραγόντων επιτυχίας μηχανών αναζήτησης : Αυτοί είναι οι παράγοντες εντός και εκτός σελίδας που μπορούν να επηρεάσουν την κατάταξή σας στην αναζήτησή σας. Θα εξετάσουμε επίσης τις Niche verticals στο SEO και τις τοξικές τακτικές SEO που πρέπει να αποφύγετε.
- Κεφάλαιο 2: Παράγοντες επιτυχίας περιεχομένου και μηχανής αναζήτησης : Λάβετε υπόψη αυτά τα στοιχεία για να δημιουργήσετε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας που θα λατρέψουν οι μηχανές αναζήτησης και το κοινό-στόχο σας.
- Κεφάλαιο 3: Αρχιτεκτονική τοποθεσίας και Παράγοντες επιτυχίας μηχανών αναζήτησης : Ας πάμε στα παρασκήνια και ας δούμε τις πτυχές του ιστότοπού σας που διευκολύνουν τις μηχανές αναζήτησης να έχουν πρόσβαση και να επηρεάζουν την εμπειρία χρήστη.
- Κεφάλαιο 4: Κώδικας HTML και Παράγοντες επιτυχίας μηχανών αναζήτησης : Οι ετικέτες HTML και τα δομημένα δεδομένα βοηθούν στην οργάνωση των πληροφοριών στον ιστότοπό σας και βοηθούν τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν το περιεχόμενό σας.
- Κεφάλαιο 5: Εμπιστοσύνη, εξουσιοδότηση, εξειδίκευση και κατάταξη αναζήτησης : Ο τρόπος με τον οποίο οι χρήστες σας αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπό σας, καθώς και η φήμη και η εξουσία του, βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να προσδιορίσουν εάν αξίζει να δείξουν στους χρήστες.
- Κεφάλαιο 6: Δημιουργία συνδέσμων και κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης : Γιατί οι σύνδεσμοι εξακολουθούν να είναι σημαντικοί και τι λένε στις μηχανές αναζήτησης για το περιεχόμενό σας.
- Κεφάλαιο 7: Εξατομίκευση και κατατάξεις μηχανών αναζήτησης : Αυτά είναι τα στοιχεία που αφορούν τον χρήστη, όπως η τοποθεσία και η πρόθεση, που μπορούν να επηρεάσουν τα αποτελέσματα που βλέπουν οι χρήστες.
- Κεφάλαιο 8: Τοξίνες και κυρώσεις ανεπιθύμητων μηχανών αναζήτησης : Προσοχή στις «συντομεύσεις» SEO. Η σύλληψη χρησιμοποιώντας αυτές τις τακτικές μπορεί ενδεχομένως να οδηγήσει σε ποινή χειροκίνητης ενέργειας ή ακόμη και να διαγράψει τον ιστότοπό σας από το ευρετήριο αναζήτησης.
- Κεφάλαιο 9: Αναδυόμενα κατακόρυφα στην Αναζήτηση : Η φωνητική, τοπική αναζήτηση, αναζήτηση εικόνων και βίντεο αντιπροσωπεύουν νέους τρόπους για τους χρήστες να βρουν αυτό που αναζητούν. Παρόλο που το καθένα παρέχει διαφορετικές ευκαιρίες για επωνυμίες, εξακολουθούν να βασίζονται στις θεμελιώδεις αρχές του SEO.
Καθημερινές ειδήσεις SEO & συμβουλές εμπειρογνωμόνων SEO
Εκτός από τις καθημερινές ειδήσεις από το συντακτικό μας προσωπικό, το Search Engine Land δημοσιεύει καθημερινά άρθρα από ειδικούς συντελεστές που καλύπτουν θέματα SEO κυρίως από την οπτική γωνία.
Περιηγηθείτε στο κανάλι SEO για τις πιο πρόσφατες ειδήσεις SEO και στήλες ειδικών. Εγγραφείτε για να λαμβάνετε το καθημερινό ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Search Engine Land που περιλαμβάνει μια συλλογή ειδήσεων μάρκετινγκ αναζήτησης και αποκλειστικές αναλύσεις και πληροφορίες.
Βιβλιοθήκη SEO του Search Engine Land
Εκτός από την κάλυψη του SEO γενικά, το Search Engine Land έχει επίσης περιοχές βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης ειδικά για τις μεγάλες μηχανές αναζήτησης:
Νέο στην περιοχή μηχανών αναζήτησης
https://www.youtube.com/channel/UC-PnN267t69dLHsdgDdsUrw/videos
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου