Αρθρο: Παροχές υπηρεσιών προς τρίτους από την Ελληνική Αστυνομία.
Σε προηγούμενα άρθρα αποτυπώσαμε και αναλύσαμε τόσο τον κώδικα δεοντολογίας του αστυνομικού, όσο και τον ίδιο τον όρκο τον οποίο δίνει κάθε αστυνομικός μετά το πέρας της εκπαίδευσης του από την αστυνομική ακαδημία και εντοπίσαμε όχι μόνο τα κενά σημεία αλλά και τον παράλογο τρόπο λειτουργίας στον οποίο εντάσσουν κάθε που θέλει να υπηρετήσει στο σώμα της ΕΛ.ΑΣ.
Συνεχίζοντας την χαρτογράφηση του νομικού πλαισίου το οποίο επικρατεί στην χώρα μας και αφορά την λειτουργία και την δράση της Ελληνικής Αστυνομίας, θα αποδείξουμε στο παρόν άρθρο πως η ΕΛ.ΑΣ έχει μετατραπεί με νόμο σε μία υπηρεσία τύπου «security», με δικαίωμα παροχής υπηρεσιών σε τρίτους επί πληρωμή (!!!), σύμφωνα με το Φ.Ε.Κ Β΄888/2012 όπως αυτό τροποποιήθηκε με το Φ.Ε.Κ Β΄2616/2014. Έτσι για ακόμη μία φορά θα αντικρίσουμε ξεκάθαρα το πόσο σαθρό είναι το λειτουργικό πλαίσιο στο οποίο εντάσσονται οι αστυνομικοί αλλά και ποια είναι τα αποτελέσματα στα οποία ο τελικός αποδέκτης είναι πάντα ο πολίτης.
Στο άρθρο 1 αποτυπώνονται οι περιπτώσεις κατά τις οποίες η ΕΛ.ΑΣ. μπορεί να παρέχει υπηρεσίες προς τρίτους:
Άρθρο 1. Διάθεση προσωπικού και μέσων της Ελληνικής Αστυνομίας για την παροχή υπηρεσιών
Η Ελληνική Αστυνομία μπορεί να παρέχει, κατόπιν αιτήματος, υπηρεσίες και μέσα προς Ν.Π.Δ.Δ., Ν.Π.Ι.Δ. και τρίτους, με καταβολή ανταλλάγματος (άρθρο 22 ν. 3938/2011).
2. Οι περιπτώσεις παροχής υπηρεσιών και μέσων της Ελληνικής Αστυνομίας με καταβολή ανταλλάγματος είναι: α. για τη συνοδεία χρηματαποστολών, εκρηκτικών ή άλλων επικίνδυνων υλών,
β. για τη συνοδεία μεταφερόμενων καλλιτεχνικών έργων ή ιδιωτικών αγαθών μεγάλης αξίας, γ. για την παροχή υπηρεσιών τάξης – ασφάλειας και τροχαίας σε καλλιτεχνικές συναυλίες και εκδηλώσεις,
δ. για την παραγωγή κινηματογραφικών ταινιών, τηλεοπτικών σειρών, διαφημιστικών παραγωγών κ.λ.π.,
ε. παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης,
στ. παροχή υπηρεσιών φρούρησης ή συνοδευτικής ασφάλειας σε ιδιώτες που επικαλούνται λόγους ασφαλειας,
ζ. είσπραξη συνδρομών προς εκδότες νομικών περιοδικών με παρακράτηση από τη μισθοδοσία του προσωπικού και
η. κάθε άλλη περίπτωση που αφορά διάθεση μέσων και παροχή υπηρεσιών προς τρίτους από την Ελληνική Αστυνομία και υπερβαίνει το μέτρο της συνήθους αστυνομικής προστασίας.
Άρα η ΕΛ.ΑΣ με όλο το προσωπικό της και τον εξοπλισμό της «πουλάει προστασία» σε ιδιώτες για εξυπηρέτηση ιδιωτικών συμφερόντων, με καταβολή ανταλλάγματος, ως να είναι μία ιδιωτική εταιρία φύλαξης τύπου security και όλο αυτό αποτυπώνεται σε νόμο του Κράτους για να παρουσιάζεται ως νομιμοφανές, χωρίς καμία ντροπή πραγματικά από όσους το συνέταξαν και όσους συνεχίζουν να το αποδέχονται από μεριάς διοίκησης της χώρας. Επειδή η αρχή είναι το ήμισυ του παντός, θα πρέπει να τοποθετήσουμε τα πράγματα σε μία λογική σειρά ώστε να φανερωθεί στην ολότητα του το παράλογο της διαδικασίας ώστε να γίνει ξεκάθαρο σε όλους μας ότι για κάθε άδικο παραγόμενο αποτέλεσμα που μας βρίσκει όλους ως τελικούς αποδέκτες, την ευθύνη την φέρουν πάντα όσοι πήραν τις αποφάσεις αλλά και όσοι τις αποδέχθηκαν και τις εκτέλεσαν.
Η πολιτεία απαρτίζεται από το σύνολο των πολιτών της, άρα για να συσταθεί μια πολιτεία χρειάζεται τους πολίτες, άρα οι πολίτες είναι η ίδια η πολιτεία. Για να μπορέσει να υπάρξει τόσο ο πολίτης όσο και η πολιτεία αντιλαμβανόμαστε όλοι ότι θα πρέπει και τα δύο μέρη να βιώνουν σε ένα ασφαλές περιβάλλον, άρα εδώ εμφανίζεται η ανάγκη να προστατεύσουμε τόσο τον πολίτη όσο και την πολιτεία του. Ουσιαστικά ο πολίτης οφείλει να προστατεύει την πολιτεία του και η πολιτεία έχει ως μέγιστη προτεραιότητα να προστατεύει τον πολίτη. Έτσι για να καλυφθεί αυτή η ανάγκη δημιουργούνται τα Σώματα Ασφαλείας και δη η Ελληνική Αστυνομία. Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ όπως φανερώνει και το όνομα της είναι μία δημόσια υπηρεσία η οποία ως μοναδικό καθήκον θα έπρεπε να έχει την φύλαξη και προστασία του Έλληνα πολίτη και κάθε πολίτη που ζει και βιώνει στη χώρα μας, παρόλα αυτά εδώ και πολλά χρόνια ο πολίτης δεν προστατεύεται στην ολότητα του όπως θα έπρεπε, με αποτέλεσμα όλοι να βιώνουμε σε ένα εχθρικό περιβάλλον και με τον παρόντα νόμο ένας ιδιώτης μπορεί να «στρέψει» το όπλο και το σήμα του αστυνομικού ενάντια στον πολίτη!!! Όπως αναφέρει ρητά η παράγραφος ε. κάθε ιδιώτης μπορεί να χρησιμοποιήσει προσωπικό και μέσα, επικαλούμενος λόγους ασφαλείας, όμως αφήνει και ένα «παράθυρο» και για άλλους αδιευκρίνιστους λόγους χρήσης της ΕΛ.ΑΣ για παροχή υπηρεσιών σε τρίτα πρόσωπα, στην παράγραφο Η.
(στ. παροχή υπηρεσιών φρούρησης ή συνοδευτικής ασφάλειας σε ιδιώτες που επικαλούνται λόγους ασφαλειας η. κάθε άλλη περίπτωση που αφορά διάθεση μέσων και παροχή υπηρεσιών προς τρίτους από την Ελληνική Αστυνομία και υπερβαίνει το μέτρο της συνήθους αστυνομικής προστασίας.)
Έτσι η δημόσια υπηρεσία που συστήθηκε για τον πολίτη έχει μετατραπεί σε ένα «ΜΑΓΑΖΙ» από το οποίο όποιος θέλει μπορεί να αγοράσει αυτό που θέλει. Πόσο λογικό, ηθικά ορθό και δίκαιο είναι αυτό για τους πολίτες αλλά και για τους ίδιους τους αστυνομικούς οι οποίοι μπήκαν στην υπηρεσία ακριβως για να υπηρετήσουν τους πολίτες, αυτό είναι κάτι που θα το αφήσω στην κρίση σας, μέχρι στιγμής όμως κανένα κόμμα, κανένας βουλευτής, κανένας θεσμός δεν έχει πάρει επίσημα και θεσμικά θέση για να σταματήσει αυτή η υποβάθμιση του θεσμού της προστασίας του πολίτη, το γιατί δεν συνέβη αυτό είναι πραγματικά ξεκάθαρο πλέον: κανένας δεν ενδιαφέρεται πραγματικά για την ορθή λειτουργεία της χώρας, όπως κανένας δεν ενδιαφέρεται για την αξιοπρεπή διαβίωση του πολίτη στην Ελλάδα. Παρακάτω θα δούμε τον πίνακα με τον οποίο κοστολογείται η παροχή υπηρέσιων από την ΕΛ.ΑΣ προς τρίτους.
Όπως βλέπουμε όλοι, αποτυπώνεται σε Φ.Ε.Κ ένας τιμοκατάλογος με τιμολόγηση παροχής προσωπικού και εξοπλισμού ανά ώρα, σαν να μιλάμε για μία ιδιωτική επιχείρηση η οποία έχει ως σκοπό το κέρδος της. Δηλαδή φτάσαμε ως πολιτεία να προστατεύει η ΕΛ.ΑΣ. τους πολίτες όπως πρέπει, όλα λειτουργούν ρολόι και αποφάσισαν οι διοικούντες ότι η ΕΛ.ΑΣ πρέπει να παρέχει ασφάλεια σε οποιοδήποτε άλλο το ζητήσει, με το αζημίωτο πάντα και όλο αυτό υποτίθεται ότι εκφράζει μια δημοκρατική κοινωνία, όπου οι πολίτες πληρώνουν όλη την διαδικασία για να προστατεύονται αλλά αυτοί που διοικούν καπηλεύονται την προστασία του πολίτη και «την πωλούν» σε άλλους. Είναι πραγματικά τραγικό το γεγονός να υποβαθμίζεται τόσο πολύ ένας από τους ποιο σημαντικούς τομείς της πολιτείας που αφορά την ασφάλεια του πολίτη και εδώ θα πρέπει να δώσουμε ένα τέλος. Οι εκάστοτε κυβερνώντες ανεξαιρέτως πολιτικής παράταξης, έχουν αφήσει κυριολεκτικά στον αέρα πάρα μα πάρα πολλά σφάλματα τα οποία προκύπτουν από την κείμενη νομοθεσία και επιτρέπουν με την αδράνεια τους να παράγεται ένα συνεχές άδικο το οποίο δυσχεραίνει την ποιότητα ζωής και διαβίωσης κάθε ανθρώπου είτε αυτός φοράει στολή είτε όχι. Πρέπει να αντιληφθούμε πόσο τεράστιο πλήγμα έχουμε υποστεί τις τελευταίες δεκαετίες, επειδή ακριβώς επιτρέπουμε εμείς οι ίδιοι να μας διοικούν κόμματα που ως μόνο σκοπό έχουν είτε το όφελος του κόμματος, είτε προσωπικά οφέλη, είτε εξυπηρέτηση συμφερόντων «ανωτέρων» με ανταλλάγματα, ενώ μπορούμε να δώσουμε ένα οριστικό τέλος σε κάθε άδικο αναλαμβάνοντας την διοίκηση της χώρας εμείς, οι πολίτες αυτής της χώρας, οπου σε μία πραγματική δημοκρατία θα αποφασίζουμε από κοινού για αυτά που λόγω αναγκαιότητας πρέπει να εκτελεστούν. Η Ελλήνων Συνέλευσις έχει οργανώσει μία αδιάσπαστη δομή διοίκησης η οποία βασίζεται σε πραγματικά Αξιακά Πρωτόκολλα από τα οποία είναι αδύνατον να παραχθεί οποιοδήποτε άδικο και αυτά θα είναι το μέσον από το οποίο θα δημιουργούνται οι νόμοι της πολιτείας, ώστε να έχουν ηθική υπόσταση άρα τα αποτελέσματα πάντα να βρίσκονται στο μέτρο του δικαίου του συνόλου των πολιτών, γιατί το Δίκαιο είναι ΜΟΝΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ, αλλιώς δεν είναι Δίκαιο.
Ως Ελλήνων Συνέλευσις έχουμε αναγνωρίσει ότι ΜΟΝΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα πραγματικό Δίκαιο αποτέλεσμα για όλο το σύνολο των πολιτών αυτής της ιερής χώρας, για αυτό ακριβώς θα πρέπει να γίνουν βαθιές τομές στην δομή διοίκησης της χώρας, θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε το λειτουργικό πλαίσιο στο οποίο καλούμαστε όλοι να στηριχτούμε διότι μέχρι σήμερα μας οδηγεί σε ένα αδιέξοδο. ‘Ομως για να ολοκληρωθεί αυτό θα πρέπει πρώτα να αντιληφθούμε ότι η πολιτεία απαρτίζεται από πολίτες και πολίτης σημαίνει αυτός που αποφασίζει για τα πάντα δημοκρατικά και συλλογικά εντός της πολιτείας του και εκτελεί της αποφάσεις που θεσμοθετήθηκαν, μετέχει ενεργά στην διαδικασία του εκλέγειν και εκλέγεσθε και είναι ο τελικός κριτής για κάθε αποτέλεσμα που παράχθηκε από τους θεσμούς του. Άρα αντιλαμβανόμαστε ότι σήμερα δεν υπάρχουν πραγματικοί πολίτες, οι άνθρωποι έχουμε μετατραπεί σε ψηφοφόροι, μας υποχρεώνουν να πληρώνουμε δυσβάσταχτους φόρους και κάθε τόσο αν επιθυμούμε να ψηφίσουμε και μέχρι εκεί. Αυτό λοιπόν δεν είναι πολίτης, για αυτό και δεν έχουμε πραγματική πολιτεία σήμερα και η Ελλήνων Συνέλευσις με πρωτεργάτη τον Αρτέμη Σώρρα συστήνει αυτή την στιγμή τον πραγματικό πολίτη στην βάση της φυσιολογίας του για να διοικήσει και να διοικηθεί ΔΙΚΑΙΑ. Το κάλεσμα προς όλους είναι διαρκές, κάθε άνθρωπος μπορεί με ελεύθερη βούληση να δηλώσει υποψήφιος βουλευτής με τον πολιτικό φορέα της Ελλήνων Συνέλευσις και να πρωτοστατήσει στον ιερό αγώνα της ένωσης όλων των ανθρώπων, στον τεράστιο στόχο και σκοπό της εγκαθίδρυσης της ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ και καλώ κάθε άνθρωπο να ενταχθεί στην τεράστια αυτή διαδικασία της δημιουργίας του ΠΟΛΙΤΗ και της ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΤΟΥ.
ΛΙΝΚ ΣΧΕΤΙΚΗΣ
https://www.youtube.com/watch?v=pvsOjVzhDFo
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ:
Κώδικας Δεοντολογίας (Μέρος Α) https://kiriakelisgiorgos.blogspot.com/2022/03/blog-post_72.html
Κώδικας Δεοντολογίας (Μέρος Β) https://kiriakelisgiorgos.blogspot.com/2022/04/blog-post_13.html
Κώδικας Δεοντολογίας (Μέρος Γ)
https://kiriakelisgiorgos.blogspot.com/2022/04/blog-post_28.html
ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ
ΥΠ.ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Α'ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ε.ΣΥ. ΝΕΑΠΟΛΕΩΣ
ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗ 4
6978064376
mouratidis.odysseas@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου