ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ .

ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΤΗΣ ΓΑΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΚΟΜΜΑ-ΔΟΓΜΑ-ΧΡΩΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΚΓΑΘΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΜΕ ΑΞΙΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ.

THE 3 LAWS OF THE UNIVERSAL ELLANIA HEROES

      This text presents the 3 Laws of the universal Ellania Heroes deriving from SIRIUS the womb of our creation and belonging to the sacre...

Κυριακή 30 Μαΐου 2021

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΤΗΣΙΟΥΣ ΠΝΙΓΜΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΑΣ ΣΕ ΘΑΛΛΑΣΣΕΣ, ΠΙΣΙΝΕΣ!

 ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΤΗΣΙΟΥΣ ΠΝΙΓΜΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΑΣ ΣΕ ΘΑΛΛΑΣΣΕΣ, ΠΙΣΙΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ,  ΜΑΣ ΚΑΤΑΤΑΣΣΟΥΝ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ (ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟ)!


 ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΚΟΣΑΕΤΙΑ ΠΝΙΓΗΚΑΝ 5.800 ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΕΤΗΣΙΩΣ ΘΡΗΝΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 300 ΘΥΜΑΤΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΟ 45% ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΙ 15-19 ΕΤΩΝ ΕΝΩ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΜΙΚΡΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΑ 20 ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ.


ΜΟΛΙΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΛΟΥΟΜΕΝΩΝ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΩΝ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΑΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΕΣ.

ΟΙ ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΝΟ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΙΣ ΠΙΣΙΝΕΣ, ΑΦΟΥ Ο ΕΠΟΠΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Σʼ ΑΥΤΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΠΛΩΜΑ ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΗ.


ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΧΩΡΑ ΟΠΩΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΝΙΓΜΟΙ


ΕΠΕΙΔΗ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΑ ΑΝΗΣΥΧΟΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΙΣ

ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΔΙΔΟΝΤΑΙ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΕΧΕΓΓΥΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΗ


ΕΠΕΙΔΗ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΕΠΟΠΤΕΥΕΙ Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΕΝ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ  ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΡΟΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ


ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΠΡΩΤΙΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΤΩΝ ΕΛΕΓΚΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ, ΕΝΩ ΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΑΠʼ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ ΤΗΣ


ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ ΟΙ Κ.Κ. ΥΠΟΥΡΓΟΙ:

•    ΠΡΟΤΙΘΕΝΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΕΝΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΛΟΥΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΕΣ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ, ΡΗΤΑ ΜΕ ΕΠΟΠΤΕΟΝΤΑ ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΚΑΘʼ ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ


•    ΠΟΙΑ ΑΜΕΣΑ ΜΕΤΡΑ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΛΕΓΧΟΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΛΕΓΧΟΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΠΙΣΙΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΛΟΥΟΜΕΝΩΝ, ΤΟΣΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΩΝ ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΛΙΣΘΗΡΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΑΠΕΔΩΝ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ;


•    ΠΟΙΑ ΑΜΕΣΑ ΜΕΤΡΑ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΩΣΤΕ ΟΙ ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΕΣ ΣΤΙΣ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΙΣΙΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΓΙΣΤΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥΣ

ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟΚΑΡΔΙΩΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ,ΠΟΥ ΒΡΕΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΤΑ ΤΑ 2/3, ΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΜΕ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΩΣΙΒΙΑ ,ΚΑΙ ΄΄ΜΠΡΑΤΣΑΚΙΑ΄΄ ,ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ ,Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΗ ,ΣΤΟ ΚΟΛΥΜΠΙ


ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΠΟ ΠΑΝΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ,ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΠΙΣΙΝΕΣ 

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑ ΣΕ ΚΟΝΤΕΙΝΕΡ,ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΠΟΥ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΟΒΑΔΕΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥΣ,ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ [ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ] ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΘΕΡΜΑΝΣΗ

ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΟΠΙΚΟ ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΟΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ ''ΠΟΥ-ΛΙΤΙΚΟΙ΄΄ ΔΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ 0,001% ΤΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΕΠΙΣΗΜΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ 2019,ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ:


ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΝΙΓΜΟ?

ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ,ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΕΛΛΗΝ ΠΟΛΙΤΗ ,ΠΩΣ  ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΔΗΛΩΣΕΙΣ,ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ,Ο ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ – ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ. – ΕΙΣΑΓΓ. ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015

ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
ΣΕΛΙΔΑ 11 από 40
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ΣΕΛΙΔΑ 12 από 40  ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις ΣΕΛΙΔΑ 13 από 40  βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ